TRŽNI CENTAR RAJIĆEVA Urbana destinacija u srcu grada

tc rajiceva

Kombinacija vrhunskih modnih brendova naših zakupaca, servisnih sadržaja, jedinstvena Food & Beverage ponuda, kao i veliki broj aktivacija koje radimo sa našim partnerima čine od Tržnog Centra Rajićeva jedinstveni koncept urbanog tržnog centra na najfrekventnijoj gradskoj šetališnoj lokaciji – kaže u razgovoru za Spirit Style magazin Nemanja Savčić, direktor Tržnog Centra Rajićeva.

Kada je otvoren Tržni Centar Rajićeva i kada ste vi došli na njegovu vodeću poziciju?
Tržni Centar Rajićeva otvoren je 2017. godine, a ja sam preuzeo funkciju 2021. godine došavši iz menadžerskih korporativnih pozicija i sa željom da iskoristim svoje znanje i iskustvo stečeno na rukovodećim mestima u potpuno drugačijim sistemima.

Kako pozicija na kojoj se nalazi Tržni Centar Rajićeva definiše posetu i kakva je struktura kupaca?
Pozicija u samom centru Beograda čini da su posetioci tržnog centra u velikoj meri raznovrsni. Prva grupa posetilaca su ljudi koji žive u centru Beograda i dolaze na dnevnom nivou u tržni centar, kao i ljudi koji u blizini rade. Druga grupa su ljudi iz Beograda, koji na nedeljnom nivou dolaze da posete Knez Mihajlovu ili Kalemegdan i to zbog šetnje ili kupovine. Treća grupa su turisti iz Srbije koji dolaze nekoliko puta godišnje i koji vreme provedeno u Beogradu najčešće ograničavaju na Knez Mihajlovu. Četvrta grupa posetilaca su turisti iz drugih zemalja, kojih ima jako puno, koji su kod nas prisutni sezonski i to najčešće u dve produžene sezone – od kraja proleća pa sve do kraja jeseni i period oko Nove godine i Božića.

Da li pozicija u samom centru Beograda određuje urban status Tržnog Centra Rajićeva i kakve to izazove pred vas postavlja?
Pozicija, ali ne samo pozicija, svakako određuje urban status tržnog centra i nama jeste cilj da nas ljudi tako prepoznaju. Kombinacija naših zakupaca, koje čine modni, ali i ostali brendovi doprinosi takvoj slici. Zakupci poput Scotch and Soda, Sartoria BARBOLINI, HUGO, Levi’s ili recimo Outdoor Sports upotpunjuju tu našu specifičnu urbanu sliku, a zakupci Mia Maya, FASHION & FRIENDS, Calvin Klein Jeans, TOMMY HILFIGER, Bottega su široko prepoznati kao brendovi čija ponuda zadovoljava kupce istančanog ukusa i sve one koji cene kvalitet. Međutim i marketinške akcije, ali i sadržaji koje organizujemo sa našim partnerima čine da se slika zaokruži u pravcu urbane destinacije na najprometnijoj gradskoj lokaciji.
Istakao bih i da je pozicija u istorijskom delu grada, definisana ulicom Knez Mihajlovom i Kalemegdanom dodatna vrednost i kombinacija istorije sa modernim duhom metropole.

tc rajićeva

Tržni Centar Rajićeva je postao mesto većeg broja događaja koji privlače turiste i posetioce naše prestonice. Koje ste od inovacija vi uveli dolaskom na čelo Tržnog Centra Rajićeva?
Inovacije su razne, ali fokus je svakako na događajima poput Noćnih marketa i Spirit Style Festivala, čime kreiramo specifičan marketing i brending tržnog centra, ali i njegovu dodatnu prepoznatljivost. Istakao bih i našu želju da se povežemo sa Beogradom, što je rezultiralo razvojom aplikacije za mobilne telefone – “Belgrade Fashion Tour by Rajićeva” gde vas audio vodič vodi u šetnju kroz osam ili devet lokacija u najužem centru Beograda, koje su imale značaj u razvoju mode Beograda i Srbiji, počev od vremena turskog prisustva, preko predratnog i socijalističkog perioda, pa sve do pojave modernih tržnih centara. Sama virtualno-audio tura počinje i završava se u Tržnom Centru Rajićeva.

Tržni Centar Rajićeva nije samo šoping destinacija već i mesto gde se provodi vreme, da li sa društvom, porodicom ili za poslovne potrebe.

Kako su događaji iz segmenta Food & Beverage, koji se dešavaju ispred i u Tržnom Centru Rajićeva, koji svojom atmosferom kreiraju jedinstven događaj, uticali da Tržni Centar Rajićeva privuče nove kupce i poveća posetu?
Specifičnost Tržnog Centra Rajićeva i jeste u Food & Beverage segmentu. Unikatnost samog objekta koji omogućava najbolje rooftop iskustvo u Mama Shelter ili City garden je jedinstvena za Beograd. Takođe, prvi Starbucks i jedini Vapiano u Srbiji su jako popularni i za domaće i za strane posetioce. Zašto i ne spomenuti Angry Monk restoran sa vrhunskom azijskom kuhinjom, koji na vrlo specifičan i kosmopolitski način upotpunjuje ponudu i urbani duh centra Beograda.

Da li ovakvi atipični događaji, koji služe u svrhu marketinga Tržnog Centra Rajićeva, ispunjavaju svoju svrhu i da li su prepoznati kao sredstvo za podizanje atmosfere i unošenje nove dimenzije u gradskom šopingu?
Svakako da ovakvi događaji doprinose atmosferi i takozvanom “fusion vibe” koji želimo da postignemo i koji postižemo. Tržni Centar Rajićeva nije samo šoping destinacija već i mesto gde se provodi vreme, da li sa društvom, porodicom ili za poslovne potrebe. Nama je bitno da kreiramo i održimo ono što popularno nazivamo Rajićeva Experience.

tc rajićeva

Spirit Style Festival, koji se dva puta u proteklih nekoliko meseci održao ispred i u Tržnom Centru Rajićeva privukao je svojom ponudom najboljih srpskih rakija pre svega strane turiste i prema vašem mišljenju koliko je doprineo da se o Tržnom Centru Rajićeva priča i kao o urbanom tržnom centru koji pored luksuznih brendova promoviše i najbolje iz Srbije?
Mi smo tu da podržimo sve što je vredno, posebno ako je iz Srbije, s obzirom da smo na centralnom mestu u centru glavnog grada Srbije. Neretko učestvujemo i u različitim humanitarnim aktivnostima, ali i različitimnekomercijalnim promocijama. Naravno, jako nam je bitno da produkcija svake aktivacije i kampanje bude na vrhunskom nivou kao i da sarađujemo sa iskrenim i stručnim partnerima.

Da li ideja Spirit Style Festivala, na kom bi se promovisala jedinstvena ponuda najprestižnijih rakija iz Srbije, može da postane prepoznata među stranim turistima i da Tržni Centar Rajićeva poveže sa mestom gde u centru grada mogu da kupe ono najbolje i najautentičnije iz Srbije, kao što to možemo da vidimo i u drugim svetskim metropolama?
Po mom mišljenju ovakav festival može da bude unikatan i u širem regionu pa i na evropskom ili svetskom nivou. Ukoliko zajedno radimo na formiranju brenda Spirit Style Festival, od ovog festivala i Tržni Centar Rajićeva dobiće sadržaj koji možda i nije viđen u našoj prestonici.

Da li ste mišljenja da bi i ponuda autentične premium hrane koja se vezuje za Srbiju, pored najbolje rakije, mogla da kreira događaj koji bi u formi ponude najboljih autentičnih proizvoda iz Srbije privukao velik broj ljudi na plato ispred Tržnog Centra Rajićeva, zadrži ih tu i ponudi urbani gradski festival, koji bi mogao da se nađe na mapi beogradske turističke ponude?
Sigurno da bi. Srbija i naši proizvođači imaju šta da ponude. Tržni Centar Rajićeva može i želi da doprinese turističkoj ponudi Beograda i Srbije.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
U fokusu

Pratite nas

Poslednje objavljeno

Ostanite u kontaktu

Pretplatite se na naš newsletter

Obećavamo da Vam nećemo zatrpavati inbox nevažnim informacijama.