MVM GROUP Lider na tržištu outsource usluga

MVM GROUP

MVM Group lider na tržištu outsource usluga pomaže srpskim destilerijama da se najbolje pozicioniraju u supermarketima

Kako je pre gotovo tačno godinu dana, u celom svetu proglašena pandemija virusa Covid 19, uvedena su nova pravila življenja i svet kakav smo poznavali potpuno se promenio. Osim epidemioloških mera u zdravstvenoj zaštiti, promene su nastupile i u gotovo svim granama privrede. Pojedine privredne grane potpuno su promenile svoj način delovanja i svoj rad prebacile na online poslovanje. One grane u kojima to nije moguće, pretrpele su velike gubitke. Jedna od tih grana, koja je možda i najviše pogođena ovom zdravstvenom krizom, je zasigurno turizam i ugostiteljstvo. Što zbog lockdown-a, što zbog zabrana rada i ograničenog radnog vremena, njihov promet značajno je opao.
Zbog svega ovoga, kanal prodaje alkoholnih pića koji godinama nije bio u fokusu, a to su supermarketi i hipermarketi, ponovo je došao u žižu interesovanja brojnih distributera i proizvođača spirita.
Kako na njega poslednjih godina nije toliko obraćana pažnja, izazovi koje on nosi sa sobom, a koji se tiču prodaje samih proizvoda došli su na dnevni red rešavanja. Naime, s obzirom na smanjeni broj zaposlenih u maloprodajnim objektima, kao i svakodnevnoj “borbi” konkurencije na policama, merchandising je postao sastavni deo tržišne utakmice, ako ne i jedan od najvažnijih faktora koji utiču na prodaju.
S tim u vezi, razgovarali smo sa izvršnom direktorkom MVM Group, lidera u regionu kada je u pitanju outsorce merchandising, gospođom Vesnom Pandžić, koliko je važan dobar i kvalitetan merchandising u samom lancu prodaje.

Godinu dana nakon početka pandemije, u Srbiji je niša prodaja alkoholnih pića preseljena u trgovinske lance. Koliko je merchandising važan za lanac prodaje?

Merchandising je veoma važan u trgovinama, ne samo kada su u pitanju alkoholna pića, nego i za sve ostale proizvođače i distributere. Godinama unazad, svedočili smo da zbog nedostatka resursa, neretko se dešavalo da put od magacina do rafa u prodavnici, predugo traje, samim tim smanjivala se i prodaja. Takođe, povratne informacije o stanju robe, kasno su stizale nazad, što je takođe dovodilo do smanjena prodaje. Dobrim, redovnim i kvalitetnim merchandising-om, procenat prodaje se svakako povećava, a to je najvažnija stvar.

Kvalitetan merchandising – veća prodaja

Kada kažete kvalitetan merchandising, na šta konkretno mislite?

MVM Group kao pionir na polju merchandising-a u našoj zemlji, poslednjih petnajstak godina se bavi razvojem svojih usluga, kako bi klijentima ponudili sve što im je potrebno da povećaju svoju prodaju.
Prvo i osnovno, naš tim od 300 merchandiser-a na terenu, ima zadatak da sva roba koja se nalazi u magacinu, mora da postoji u rafu, da svi artikli cenovno budu obeleženi, da za proizvode za koje je to potrebno bude ispoštovan FIFO standard i na kraju da je to sve složeno po određenom planogramu. Kada se sve to ispoštuje, znate da je dobar posao odrađen.
Dalje, iskustvom sa terena, uspeli smo da razvijemo posebnu ESTEH aplikaciju koju naš tim koristi na terenu. Naime u pitanju je softversko izveštavanje iz svakog objekta. Merchandiser tokom servisiranja klijenta, popunjava izveštaj, koji gotovo uvek sadrži fotografiju i u kome navodi sve izazove sa kojima se susreo prilikom rada. Takođe navodi i out of stock artikle. Ovakav izveštaj se prosleđuje dalje klijentu i klijent tako u jednom danu dobije informacije iz svih objekata o stanju njegove robe.
Uredno izložena roba i blagovremena informacija o stanju robe jeste nešto što čini merchandising veoma značajnim.

Prednosti outsource

Objasnite nam molim vas, zbog čega bi neko angažovao vas, a ne pravio svoj tim merchandiser-a?

– Odgovor je veoma jednostavan. Angažovanjem naše kuće – MVM Group, smanjuju se troškovi jer distributer ili proizvođač dele troškove sa ostalim našim klijentima. Ne razmišljate o ljudima, gorivu i njihovim obukama. O svemu tome vodimo računa mi, a vi dobijate krajnji rezultat. Ili kako mi volimo da kažemo: Smanjite troškove, povećajte prodaju!

Vaša kompanija se ne bavi samo merchandising-om?

– Pored merchandising-a, koji je naš core biznis, za klijente radimo i distribuciju POSM materijala, mysteri shoping, razne vrste uslužnih popisa.

Budućnost posle Covid – 19

Za kraj, da li mislite da će rast prodaje alkoholnih pića u supermarketima i hipermarketima, ponovo opasti kada se pandemija završi?

– Kada jednom naučite i naviknete potrošača da kupuje u maloprodaji, on to nikada neće prestati. Tako da verujem da je ovo kanal koji će se tek razvijati u narednom periodu. Takođe, sasvim sam sigurna da će se rast prodaje videti tek kada se stvari vrate u normalu.

 www.mvmgroup.rs

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

KONJAK Skenderbeg

KONJAK Skenderbeg

Konjak Skenderbeg pravi se od destilata zrelog grožđa, odležava tri godine u hrastovim buradima i ima vrlo finu i specifičnu

Votka absolut

VOTKA Absolut

Votka Absolut destiluje se čak nekoliko stotina puta – Zato ima bogat ukus i punu teksturu Klasifikacija moderne votke je

Džin Brockmans

DŽIN Brockmans Premium

Brockmans premium džin se pije sa malo leda i nekoliko zrna borovnice, u širokoj čaši dekorisanoj korom grejpa Džin je

Rakija dostojna

RAKIJA Dostojna

Rakija Dostojna destilat je od jabuke, koji odležava tri godine u buradima i zato ima aromu nagorelog hrasta U Srbiji

Tekila Camino Blanco

TEKILA Camino Blanco

Tekila Camino Blanco se proizvodi isključivo od plave agave koja raste na nadmorskoj visini od 2.000 metara Tekila je dragoceno

Votka Finlandia

VOTKA Finlandia Classic

Votka Finlandia Classic napravljena je od ječma, koji sazreva pod „ponoćnim sunce“ – Zato je veoma čistog ukusa Votka je

VOTKA Windspiel Barrel

Votka Windspiel Barrel Potato Premium proizvodi se od specijalne sorte krompira i zato ima blago zemljani ukus Želite tamniji ten. Možda glasniji smeh, duže dane

TEKILA Sauza Gold

Tekila Sauza Gold smatra se pionirskom tekilom i ulaznicom u svet tekile Tekila je piće koje rasplamsava strast. Od nje ključa krv – Podjednako kod

VISKI Dalmore 12

Viski Dalmore 12 je elegantan škotski viski, u kojem dominira ukus šerija pomešan sa suvim voće Viski spada u destilovana alkoholna pića. Nastaje fermentacijom ječma

BRENDI Badel Prima

Brendi Badel Prima je najpoznatije piće fabrike Badel 1862 i kao takav i dalje je popularan kao i pre 40 godina U Jugoslaviji je bilo

RAKIJA Vožd Barrique

Rakija Vožd Barrique je rakija od kajsije, s vrlo izraženim sortnim mirisom Barik je moda ili stil rakije? Mnogi će reći i jedno i drugo.

DŽIN Perun Mint

Džin Perun Mint je šumskog, citrusnog i biljnog ukusa, a zahvaljujući svojoj aromi savršeno se uklapa sa koktelima Nekim ljudima ne prija džin tonik. I