DESTILERIJE POZNATIH Džordž Kluni napravio tekilu

kluni tekila

Sve je počelo sasvim slučajno, kako samo život to zna da nametne

Džordž Kluni, poznati holivudski glumac, idejni je tvorac brenda tekile Casamigos, tekile koja obišla ceo svet i postale sinonim za dobru tekilu. Pored slavnog glumca, za kreiranje brenda Casamigos, zaslužna su i njegova dva prijatelja, jer su njih trojica sasvim slučajno stvorili tekilu, koja je postala najbrže rastući brend tekile na svetu.

A sve je počelo sasvim slučajno, kako samo život to zna da nametne. Naime, Kluni i njegovi prijatelji Rande Gerber, suprug Sindi Kraford i glumac Majk Meldman kupili su posede u mestu Casamigos u Meksiku.

Casamigos

U Casamigos-u su počeli da se upoznaju sa tekilom, na način kako to već rade u Meksiku – Pili su mnogo tekile, išli u barove i restorane, te probali sve dostupne tekile. Tokom traženja idealne tekile, bar prema rečima Rande Gerber, došli su do momenta kada je Kluni rekao –  „Zašto sami ne bismo napravili tekilu, koja je savršena za nas?“. Nakon te odluke, Kluni i Gerber su testirali oko 700 različitih tekila, ali i posećivali razne meksičke destilerije, dok nisu pronašli savršen recept za svoju tekilu iz snova.

Tekila savršenog ukusa

Njihov cilj je bio da naprave tekilu, koja treba da bude pitka, blaga i savršenog ukusa. Po rečima Rande Gerbera suština je bila da se proizvede tekila koja može da se pije ceo dan, a da sutradan ne osetite negativno dejstvo alkohola. Doduše, celodnevno konzumiranje tekile se ne preporučuje iz zdravstvenih razloga, upravo zbog alkohola koji sadrži tekila, no svakako napravljena je tekila izuzetnog kvaliteta, pitka, blaga i savršenog ukusa.

Prvih 1000 boca

Tekila izuzetnog kvaliteta ili savršena tekila, testirana je od strane tri prijatelja upravo u Casamigos-u, odnosno u „kući prijatelja“, što prevedeno sa španskog znači Casamigos.  Nakon degustacije, proizveli su 1000 boca tekile u Velikoj Britaniji, posle čega je zaključen ugovor sa distributerom za distribuciju tekile u Sjedinjene Države. Tako je nastala tekila Casamigos!

Medalje na najvažnijim takmičenjima

Interesantno je da proizvodnja Casamigos tekile nikad nije bila inspirisana činjenicom da se na tome zaradi ili obogati, ali uprkos tome popularnost brenda Casamigos je brzo rasla. Tome je naravno doprinela i činjenica da iza brenda stoji Džordž Kluni, ali možda više od toga je bio kvaliet tekile Casamigos. U prilog tome govori i činjenica, da su tekile Casamigos, ubrzo nakon puštanja u prodaju osvojile nekoliko zlatnih medalja na najvažnijim takmičenjima alkoholnih pića u Los Anđelesu, San Francisku, Njujorku i Meksiku.

Zlatna groznica

Nako predstavljanja na ključnim festivalima u Sjedinjenim Državama i Meksiku, potražnja za ovim tekilama je bila neverovatna – Tokom 2014. godine prodato je 342.000 litara Casamigos tekile, dok je u 2015. godini prodaja duplirana, a 2016. godine prodato je skoro 1,5 miliona litara. Upravo te godine, američki medijski servis „Ad Age” je proglasio „zlatnu groznicu” tekile u Sjedinjenim Državama, ali i u ostatku sveta, a za ovo je upravo zaslužna Casamigos tekila.

Danas ovaj brend –Casamigos tekila, veoma uspešno prodaje svoju tekilu širom sveta.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
U fokusu